باور کنید زندگی ارزش زیستن و ادامه‌دادن را دارد. این باور به خلق حقایق کمک خواهد کرد. ویلیام جیمز

۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

محاسبات سریع ریاضی


لینک دانلود https://faranesh.com/education/17445-mental-quick-math-calculations

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
میلاد خیری

محاسبات ذهنی


رباره دوره آموزشی

دوره آموزشی محاسبات سریع ریاضی شامل فیلم های با کیفیت و فایلهای آموزشی دیجیتال برای همه آنهایی مناسب است که می خواهند سرعت محاسبات ریاضی خود را چندین برابر افزایش دهند و در جلسات مثل کنکور، آزمون نظام مهندسی ، امتحانات مدرسه و .. از جنبه مدیریت وقت یک قدم از رقبا جلوتر باشند. دوره محاسبات سریع مباحث جذر ، توان دوم، ضرب چند رقمی و اعداد اعشاری و ... را شامل می شود. در این دوره سعی شده است که انسجام و نظم مطالب رعایت شود تا هنرجویان با تمرکز بیشتری مطالب را دریافت کنند و مثال های گوناگونی در قالب فیلم ها مطرح و حل شده است تا مدت زمان ماندگاری مطالب افزایش یابد . مراحل تدریس با کیفیت اعم از انگیزه دهی و مقدمه چینی و نظم در ارایه و حل تمرین و پایان مناسب در فیلمها با وسواس خاصی گنجانده شده است. در حین تدریس تمرین های ذهنی نیز انجام شده است تا تصورات ذهنی شما همپای محاسبات تقویت شود. به طور کلی هدف دوره مجهز کردن شما به فنون سریع سازی محاسبات ضرب اعداد چند رقمی و توان و جذرگیری آنها است.

حاصل دوره

در پایان دوره قادر خواهید جذر یک عدد 4 رقمی و ضرب دو عدد دورقمی و سه رقمی را در کمتر از ده ثانیه بدون دست به قلم بردن محاسبه کنید.

  سرفصل دوره

اعداد یک رقمی

اعداد دو رقمی

توان

جذر

ضرب اعداد نزدیک10و100 و1000

اعداد اعشاری



آدرس دانلود و دریافت دوره آموزشی 

https://faranesh.com/education/17445-mental-quick-math-calculations




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
میلاد خیری

پادکست های صوتی موفقیت

اگر وقت مطالعه ندارید؟ اگر تا ساعت 2 در شرکت هستید و بعد از ظهر در مغازه و شب ها هم مسافر کشی می کنید ؟اما با این مطالعه عشق به مطالعه دارید و دنبال ذره ای وقت و سر سوزن ذوقی برای تفحص در عالم اندیشه و کتاب. بهترین پیشنهاد به شما گوش دادن به پادکستهای صوتی در راه منزل و در ماشین است. اینجوری وقتی سوار ماشین میشوی تا وقتی به مقصد برسی حسابی از لحاظ فکری و روحی شارژ میشی و اشتیاق زایدالوصفی برای موفقیت در ذهنت ایجاد می شود.

دوستم برام تعریف می کرد که تازه از خارج از کشور برگشته بودیم و دختری داشتم که اونو توی مدرسه ثبت نام کردم بعد چند مدت فهمیدم در فهم بعضی دروس مخصوصا ادبیات فارسی اساسا مشکل دارد و طبیعی به نظر می رسید چون من کودکی ام در ایران گذشته بود و لغات فارسی به طور کامل می دانستم اما دخترم بنیه ذهنیش در کشور آمریکا شکل گرفته بود و در یادگیری درس ادبیات فارسی ضعف ساختاری داشت. با خیلی از دوستانم مشورت کردم ولی مثمر ثمر نبود. بالاخره تصمیم گرفتم روز حین مدرسه رفتن با ماشین پادکست های صوتی موفقیت را هر روز براش پخش کنم. نتیجه شگفت آور بود نمره های مدرسه اعلام شد و فرزند دلبندم در همه درس های عالی بود اما در ادبیات عالی ترین با نمره بیست تمام.

هر شعله ای بدون جرقه ممکن نیست و هر موفقیتی بدون انگیزه ممکن نیست. برای اینکه عطش موفقیت را در خود روزافزون کنید و به دنبال آن تلاشتان نیز دوچندان شود نیازمند ابزار ذهنی و روحی هستیم. انگیزه چیزی نیست که از بقالی سرکوچه بخریم و در مغز خود نصب کرده و از نتایج شگفت آور آن لذت ببریم انگیزه مثل ماهیچه یک ورزشکار است که به تقویت نیاز دارد. بعضی از افراد برای تقویت انگیزه با خود قراردادهای ذهنی می بندند که اگر فلان کار را خوب انجام دادم یه شام حسابی در بهترین رستوران شهر همراه با نوشیدنی و زیتون پرورده خود را مهمان می کنم اما این مثل اینست که یه بدنساز  با دوپینگ خودشو قهرمان کند پس برای اینکه انگیزه خود را تقویت کنید بهترین و کم هزینه ترین راه پادکست های صوتی و کتاب های موفقیت است که روز به روز در حال گسترش هستند.

این پادکست های صوتی همراه شما خواهد بود و شما را برای رسیدن به اهداف شخصی خودتان یاری می کنند اهداف تحصیلی ، تجاری، کاری، آموزشی همه و همه زیر مجموعه این پادکست های موفقیت خواهد بود توصیه من این است که چندین و چندین بار به این کلمات سحرآمیز گوش فرا دهید تا  ذهن و روحتان آرامش و شادی پس از موفقیت را در سراپرده ذهن مصور شود.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
میلاد خیری